20080626

5-Ιουν-2008: eggs-in-art παρουσίαση φωτογραφιών στην εκδήλωση bloggers στο καφενείο απόφοιτων Καλών Τεχνών στην Πλάκα.

Στις φωτογραφίες αυτές βλέπετε φωτογραφίες (με εμένα) να παρουσιάζω φωτογραφίες μου που έχουν δημοσιευτεί σε αυτό ιστολόγιο στην εκδήλωση "Λογοτεχνικό βήμα στους Bloggers και άλλα δαιμόνια" που έγινε στο χώρο του καφενείου των απόφοιτων Καλών Τεχνών στην Πλάκα 5-Ιουνίου-2008.Ένα χαμηλόφωνο σχόλιο που έγινε (και μου άρεσε -- μου το είπαν στο τέλος) όταν έδειξα την φωτογραφία που χρησιμοποιώ στον "avatar" του ιστολόγιου ήταν: "καλά τι έκανε αυτός, ήταν σε ιερατική σχολή στην Συρία;" ;-).

Κάτι το οποίο δεν μου άρεσε καθόλου στην εκδήλωση ήταν όταν στο τέλος ανάμεσα από διάφορα θετικά σχόλια που έγιναν υπήρξε και ένα αρνητικό με την ερώτηση "αν με όλα αυτά που δείξαμε (φωτογραφίες, βίντεο, λογοτεχνικά κείμενα, θεατρικά δρώμενα) , εγώ και οι υπόλοιποι bloggers θεωρούμε ότι κάνουμε τέχνη". Υπήρξε έντονη επιθετικότητα από ορισμένους συνδιοργανωτές της εκδήλωσης προς την συγκεκριμένη γυναίκα που έκανε το σχόλιο. Γενικά όταν εκθέτουμε κάτι πρέπει να είμαστε έτοιμοι και για αρνητικά σχόλια. Δυστυχώς στην μπλογκόσφαιρα έχουμε συνηθίσει να κάνουμε και να δεχόμαστε μόνο θετικά σχόλια, και όταν υπάρχει ένα αρνητικό σχόλιο (πολλές φορές καλοπροαίρετο) βλέπουμε τσακωμούς, επιθετικότητα κλπ. Προσωπικά διαφωνώ για όλη αυτήν την επιθετικότητα που εκδηλώθηκε στο τέλος της εκδήλωσης.

2 σχόλια:

  1. ωραία τοποθέτηση για τα αρνητικά σχόλια !

    gtroza !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. @gtroza

    νομίζω ότι και στην πραγματική ζωή προτιμάμε να μην κάνουμε αρνητικά σχόλια σε αυτά που βλέπουμε γύρω μας ώστε να μην ερχόμαστε σε συγκρούσεις.

    Όταν όμως εκτίθεσαι (πχ. με ένα καλλιτεχνικό έργο σου) και δεχθείς αρνητικά σχόλια.. πρέπει καταρχήν να χαίρεσαι.. που κάποιος ασχολήθηκε με την δουλειά σου παρόλο που δεν του άρεσε. Όταν βλέπεις ότι όλοι σε κολακεύουν τότε πρέπει να υποψιάζεσαι ότι μπορεί και να κοροϊδεύουν..

    ΑπάντησηΔιαγραφή