20070426

Radůza: Μια μουσικός που ανακάλυψα τυχαία πριν λίγες μέρες στην επίσκεψή μου στην Πράγα.

Πριν λίγες μέρες που βρισκόμουν στην Πράγα άκουσα εντελώς τυχαία σε ένα μαγαζί μια μουσική που μου άρεσε. Αμέσως ρώτησα την πωλήτρια τι μουσική είναι και μου είπε ότι είναι η Radůza και το cd που έπαιζε ήταν το "..při mně stůj". Αμέσως έτρεξα να το αγοράσω από ένα δισκάδικο στην Πράγα. Η μουσικός αυτή είναι καταπληκτική! Η μουσική θυμίζει βαλκάνια! Έχει ωραία φωνή και παίζει ακορντεόν! Δυστυχώς το βιβλιαράκι στο CD και όλη η παραγωγή του CD είναι στα Τσέχικα και όχι αγγλικά. Είναι μεγάλη βλακεία που οι παγκόσμια πολιτική στις δισκογραφικές εταιρίες (=το χρηματικό κέρδος των εταιριών) δεν μας επιτρέπει να γνωρίζουμε εύκολα τέτοιους καλλιτέχνες. Δεν νομίζω ότι κυκλοφορεί το cd στην Ελλάδα, έτσι αν κάποιος το θέλει μπορεί να μου το ζητήσεις να του κάνω μια κόπια ;-) (επί ευκαιρίας του εορτασμού σήμερα 26-Απρ-2007 της Παγκόσμιας Ημέρας Πνευματικής Ιδιοκτησίας).

Η φωτογραφία της Radůza που έχω στο post αυτό είναι από το site: http://www.raduza.cz/foto.php. Μπορείτε να δοκιμάστε να ακούσετε για παράδειγμα το τραγούδι "Na koníčka vyskočím". Περισσότερα τραγούδια/δείγματα δουλεάς θα βρείτε από το link: http://www.raduza.cz/ukazky.php.

Στις φωτογραφίες η Radůza φαίνεται αγοροκόριτσο ;-) αλλά είναι πολύ όμορφη (πέρα της μουσικής της). Αν είναι να σχολιάσουμε φωτογραφικά την παραπάνω φωτογραφία, θα έλεγα ότι δεν θα έπρεπε να κοιτάζει δεξιά (ουσιαστικά κοιτάζει έξω από το κάδρο).

Περισσότερα για την Radůza μπορείτε να διαβάσετε στο http://www.raduza.cz/o_raduze_eng.php από το site της στο internet: http://www.raduza.cz.

Το παρακάτω βιντεάκι το βρήκα στο youtube.com και τραγουδάει η Radůza, το βάζω για κυρίως για να ακούσετε την μουσική της. Είναι το τραγούδι της "Studený nohy":

2 σχόλια:

  1. wx poli kali i Raduza!

    Pou boroume na vroume mousiki tiss;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Νομίζω ότι δεν κυκλοφορούν Ελλάδα τα CD της Raduza. Επίσης έψαξα για την μουσική της σε torrents αλλά δεν βρήκα τίποτα.

    Κάποια τραγούδια υπάρχουν online στο site της Raduza, αλλιώς το cd "..při mně stůj", το οποίο έχω, μπορώ να στο στείλω με mp3 σε κάποιο email που θα μου δώσεις (και έχει χώρο για την αποστολή). Επικοινώνησε μαζί μου με το email που έχω στο profile μου, αν ενδιαφέρεσαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή