Οι διαφημίσεις είναι ειδήσεις. Το κακό με αυτές είναι ότι πρόκειται πάντοτε για καλές ειδήσεις. Και για να εξισορροπηθεί η εντύπωση, είναι αναγκαίο να υπάρχουν πολλές κακές ειδήσεις.
Οι ιδιοκτήτες των μέσων φροντίζουν πάντοτε να δίνουν στο κοινό αυτό που θέλει, επειδή αισθάνονται ότι η δύναμή τους είναι το μέσο κι όχι το μήνυμα ή το πρόγραμμα.
Από το βιβλίο "Media: οι προεκτάσεις του ανθρώπου" του Μαρσάλ Μακλούαν και το κεφάλαιο "Τύπος: Διακυβέρνηση με Διαρροή Ειδήσεων".
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου